Szukaj:
Kategorie
Dam pracę
Szukam pracy
   Finanse, Księgowość, Prawo
   Gastronomia, Turystyka, Rolnictwo
   Handlowcy, Sprzedawcy, Ekspedienci
   Informatyka, Telekomunikacja
   Inżynierowie, Technicy
   Kadra Zarządzająca
   Lekarze, Farmaceuci, Pielęgniarki
   Kierowcy, logistycy
   MLM
   Nauczyciele, Naukowcy
   Ochrona
   Praca Fizyczna
   Prace Biurowe, Sekretariat
   Prasa, Telewizja, Kultura
   Reklama, PR
   Różne


Partnerzy

Ostatnio szukane
emilysamuel81@yahoo.co.uk
gorzow wlkp
e.graber
oslo
Norwegia




Country Manager - Poland



INTERIMAX International jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!


Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej oferującej szeroki wachlarz usług związanych z doradztwem biznesowym w krajach skandynawskich, w tym pośrednictwo w ramach misji gospodarczych, obsługę polskich firm na tamtejszych rynkach oraz doradztwo podatkowe dla klientów indywidualnych, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Country Manager - Poland
Miejsce pracy – Gdynia
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku senior liderskim/managerskim/kierowniczym z samodzielnością budżetową,
- umiejętność realizacji zadań bieżących przy jednoczesnej realizacji zadań długoterminowych,
- umiejętność zarządzania projektami,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia,
- umiejętność analizy i szybkiego wyciągania trafnych wniosków,
- rozwinięte umiejętności liderskie oraz umiejętność komunikacji z personelem,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne ze szczególnym uwzględnieniem łatwości komunikacji na wielu wymiarach (z zespołem, zarządem, klientami, biznesem)
- wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm,
- płynna znajomość języka angielskiego,
- gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych.

Obowiązki:
- zarządzanie oddziałem (business unit) w Polsce,
- skuteczne zarządzanie podległym personelem (około 10 osób),
- współpraca przy tworzeniu kierunków rozwoju,
- skuteczna komunikacja wizji i celów,
- maksymalizacja generowanych wyników finansowych, przy jednoczesnym zachowaniu odgórnej polityki firmy,
- zarządzanie budżetem oddziału,
- budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- promocja oraz reprezentacja firmy na zewnątrz, podczas konferencji, misji biznesowych,
- stałe podnoszenie efektywności i optymalizacja działań w oddziale.

Co dajemy:
- możliwość pracy w młodym zespole,
- rozwój osobisty,
- współpraca ze środowiskami międzynarodowymi,
- wynagrodzenie stałe oraz prowizje od dochodów firmy,
- możliwość realizowania własnych pomysłów,
- wszelkie narzędzia niezbędne do pracy: telefon / laptop służbowy.


Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV na adres: joanna.trzaska@interimax.com. W tytule maila proszę wpisać: CM/GD/03/14

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Osobami.

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970)
Województwo: Pomorskie
Miasto: Gdynia
Cena: 0.00
Aby skontaktować się z ogłoszeniodawcą wejdź w link poniżej:
Country Manager - Poland





Zobacz również:


Kierownik robót elektrycznych


Agencja Work & Business Solutions, reprezentująca pracodawców polskich i zagranicznych poszukuje dla swojego klienta, pracownika na stanowisko: Kierownik robót elektrycznych Kraków Nr ref. KRE/07/09 Opis... [więcej]
0.00 PLN

Menadżer


Oferujemy: ·Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez profesjonalny system szkoleń, ·Nowoczesne narzędzia pracy, ·Elastyczn godziny pracy, ·Możliwość osiągania wysokich... [więcej]
0.00 PLN

Dyrektor handlowy z doświadczeniem


Poszukiwany dyrektor handlowy z doświadczeniem. Zgłoszenia proszę wysyłać na katarzyna.goldmann@ecosell.pl [więcej]
0.00 PLN

Nauczyciel - Historia - Połomia


Firma Centrum Edukacji i Prawa Euro Wiedza prowadzi obecnie rekrutację na stanowisko Nauczyciela historii w Połomi. Wymagane: - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z historii - 2 lata doświadczenia w prowadzeniu... [więcej]
0.00 PLN

Doswiadczony menedżer


Menedżer z wieloletnią praktyką przemysłową, finansową oraz naukowo-badawczą. Posiadający wiedzę i doświadczenie w zakresie przekształceń własnościowych i działań restrukturyzacyjnych... [więcej]
0.00 PLN