Pracownik administracyjno – księgowy.
Rozwijająca się firma z zakresu zarządzania nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko Pracownik administracyjno – księgowy.
Obowiązki
• prowadzenie administracyjne biura
• obsługa ruchu telefonicznego
• obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji
• prowadzenie wybranych aspektów księgowości wspólnot
• księgowanie i wystawianie faktur
• sprawdzanie dokumentów księgowych
• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z najemcami (windykacja należności, rozliczanie kosztów);
• nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi nieruchomość;
• monitorowanie przestrzegania regulaminów obowiązujących w obiekcie;
• tworzenie raportów
Wymagania
szukamy osoby która:
• ma wykształcenie wyższe (licencjat lub magister)
• posiada doświadczenie w obsłudze księgowej wspólnot mieszkaniowych
• biegle obsługuje komputer (swobodnie posługuje się programami pakietu MS Office) i urządzenia biurowe
• posiada dobrą organizację czasu pracy,
• jest samodzielna, energiczna i otwarta na nowe wyzwania
• jest komunikatywna, łatwo nawiązuje kontakt z innymi
Oferujemy
• pracę na umowę zlecenie
• duże możliwości rozwojowe
• dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r nr 101 poz.926 z pózn. zm./” na adres zarzadzanie.rekrutacja@gmail.com
Zobacz również:
Asystent Zarządu
Dla naszego Klienta firmy zlokalizowanej w okolicach Barlinka, woj. zachodniopomorskie, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
ASYSTENT ZARZĄDU
/miejsce pracy: okolice Barlinka, woj. zachodniopomorskie/...
[więcej]
0.00 PLN
Kosztorysant
Firma budowlana z woj. łódzkiego zatrudni kosztorysanta. Wymagania: znajomość programów kosztorysowych, dyspozycyjność. CV prosimy kierować na adres: biuro@izar.com.pl
[więcej]
0.00 PLN
Asystent ds. szkoleń
Zakres obowiązków:
- rekrutacja oraz opieka nad uczestnikami kursów, szkoleń i warsztatów - prowadzenie biura - promocja kursów, szkoleń i warsztatów - współpraca z wykładowcami i przygotowywanie...
[więcej]
0.00 PLN
Asystent/ka ds. planowania i zakupów - Pruszków
Nowoczesna agencja rekrutacyjna INTERIMAX
- realizująca projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw - aktualnie dla jednego ze swoich Klientów, poszukuje osób na stanowisko:
Asystent/ka ds....
[więcej]
0.00 PLN
Dodatkowa
Firma Euro-Finanz poszukuje osób do prac biurowych.
Odpowiednim kandydatem będzie osoba pracująca lub studiująca bądź przebywająca na emeryturze lub rencie, mająca ukończony 23 rok życia oraz posiadająca...
[więcej]
0.00 PLN