Szukaj:
Kategorie
Dam pracę
   Finanse, Księgowość, Prawo
   Gastronomia, Turystyka, Rolnictwo
   Handlowcy, Sprzedawcy, Ekspedienci
   Informatyka, Telekomunikacja
   Inżynierowie, Technicy
   Kadra Zarządzająca
   Lekarze, Farmaceuci, Pielęgniarki
   Kierowcy, logistycy
   MLM
   Nauczyciele, Naukowcy
   Ochrona
   Praca Fizyczna
   Prace Biurowe, Sekretariat
   Prasa, Telewizja, Kultura
   Reklama, PR
   Sprzątanie, Opieka
   Różne
Szukam pracy


Partnerzy

Ostatnio szukane
szukam
capital work
kucharz
Gazeciarz
praca w nieporęcie




Praca administracja, organizacja, Nieruchomości Kraków



Firma działająca na rynku nieruchomości, poszukuje osoby do pracy.

Opis stanowiska :
Poszukiwana osoba będzie zajmować się kontaktem z podwykonawcami, z urzędami, instytucjami, jak również klientami firmy.
Ponadto do obowiązków będą należały czynności biurowe - obsługa obiegu dokumentów, a także czynności administracyjne związane z utrzymaniem nieruchomości.

Wymagania:
Łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności interpersonalne,
Samodzielność,
Zdolności organizacyjne,
Pracowitość,
Prawo jazdy, własny samochód będzie dodatkowym atutem,
Wymagane doświadczenie w branży nieruchomości

Oferujemy:
Stałą pracę,
Możliwość uczestnictwa w szkoleniach,
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Możliwość awansu.

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres pkpinwestycje[at]gmail.com bądź też za pośrednictwem serwisu.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Województwo: Małopolskie
Miasto: Kraków
Cena: 0.00
Aby skontaktować się z ogłoszeniodawcą wejdź w link poniżej:
Praca administracja, organizacja, Nieruchomości Kraków





Zobacz również:


Pracownik agencji pracy Wrocław


Agencja Pracy zatrudni pilnie osobę z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego do prac administracyjno-biurowych. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży HR lub osoba po germanistyce. Wymagania:... [więcej]
0.00 PLN

Zatrudnię Pomoc Biurową


Dynamicznie rozwijająca się firma zatrudni do działu administracyjnego. WYMAGANIA: -znajomość obsługi pakietu MS office oraz sprzętu biurowego -wysoki poziom kultury osobistej -dobra organizacja pracy i... [więcej]
0.00 PLN

Asystentka Koordynatora Regionalnego


Zatrudnię studentkę do 26 r.ż. w charakterze Asystentki Koordynatora Regionalnego w firmie Aviva. Praca ma charakter biurowy, całodzienny, stąd mile widziana studentka studiów zaocznych. Nie oczekuję... [więcej]
0.00 PLN

Telefoniczne umawianie spotkań / nie sprzedaż.


Opis stanowiska: Osoba na podanym stanowisku odpowiedzialna będzie za profesjonalne umawianie spotkań biznesowych dla naszych kontrahentów. Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (infolinia,... [więcej]
0.00 PLN

Asystent Managera Projektu


Tworzenie pism i organizowanie szkoleń online to nasza pasja. Pomagamy specjalistom w zdobywaniu wiedzy i byciu na czasie z rozwiązaniami branży IT. Naszą markę tworzą eksperci, którzy wymieniają się swoimi... [więcej]
0.00 PLN