Pracownica obsługi monitoringu
Poszukujemy do naszego biura zlokalizowanego w Krakowie/dz. Bronowice osoby na stanowisko: pracownica obsługi monitoringu.
Miejsce pracy: Kraków
Główne obowiązki:
-praca w godzinach od 19:00, bądź 20:00
-obserwacja i kontrola pracy pracowników na placówkach za pośrednictwem monitoringu wizyjnego
-dbałość o skład personalny
-sporządzanie raportów
Wymagania:
1) staż pracy: brak (zapewniamy szkolenie)
2) dyspozycyjność
3) znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego Office
4) spostrzegawczość i umiejętność analizowania sytuacji i wyciągania wniosków
Oferujemy:
- umowę zlecenie ze stałym atrakcyjnym wynagrodzeniem
- szkolenie
- możliwość rozwoju zawodowego
CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.pracaa12@wp.pl zaznaczając. Koniecznie w temacie: praca - monitoring
Zobacz również:
Asystent Managera
Tworzenie pism i organizowanie szkoleń online to nasza pasja. Pomagamy specjalistom w zdobywaniu wiedzy i byciu na czasie z rozwiązaniami branży IT. Naszą markę tworzą eksperci, którzy wymieniają się swoimi...
[więcej]
0.00 PLN
Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Zakres obowiązków:
obsługa urządzeń biurowych
prowadzenie korespondencji, organizacja i kontrola obiegu dokumentów,
składanie zaproszeń, wypisywanie kopert
Oczekiwania:
konsekwencja w...
[więcej]
0.00 PLN
Asystentka kadrowej
CENTRUM SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO KSIĘGOWYCH
Szkolenia przy komputerach - do 99% praktyki, dla osób, które nie miały wcześniej styczności z księgowością i kadrami.
Uczymy praktycznego księgowania operacji...
[więcej]
0.00 PLN
Asystent ds. szkoleń
Zakres obowiązków:
- rekrutacja oraz opieka nad uczestnikami kursów, szkoleń i warsztatów - prowadzenie biura - promocja kursów, szkoleń i warsztatów - współpraca z wykładowcami i przygotowywanie...
[więcej]
0.00 PLN
Administrator budynków i infrastruktury
Dla naszego partnera biznesowego działającego na terenie Szczecina, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Administrator budynków i infrastruktury
Lokalizacja: Szczecin
Zakres obowiązków:
- administrowanie...
[więcej]
0.00 PLN