Praca dla Asystentki Biurowej
Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Asystentka Biurowa!
Obowiązki:
- bieżący nadzór nad przepływem dokumentów oraz korespondencji w biurze
- administracyjne wsparcie pracy biura
- współpraca z działem Back Office
Wymagania:
- Dobra organizacja pracy
- Znajomość pakietu MS Office
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( niekonieczne )
Oferujemy:
- pracę na pełen etat
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenia
- miłą atmosferę pracy
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres aplikuj.ebj@gmail.com W tytule maila prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska.
Zobacz również:
Kierownik Zespołu
Kilkumiesięczne przygotowanie do zawodu, poprzez zdobywanie doświadczeń oparte na coachingu.
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, wiek minimum 21 lat, ponadprzeciętne umiejętności komunikacyjne, wysoki...
[więcej]
0.00 PLN
Praca w górze kalwarii
Nowo otwierające się biuro telemarketingowe poszukuje osób na stanowiska telemarketera.Nie wymagamy doświadczenia wszystkiego Cię nauczymy.Gwarantujemy elastyczny grafik , możliwość pracy dodatkowej.Ciekawe...
[więcej]
0.00 PLN
Asystentka biura- Nr ref.: AB/12/08
Duża firma z kapitałem polskim o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się w usługach doradczych, oferująca pomoc w zakresie projektów finansowych i niefiansnowych, a także związanych z handlem i...
[więcej]
0.00 PLN
Pracownika biurowego do pracy na stale do niemiec (osoby ktore chca mieszkac w niemczech)
wymagania:
- bardzo dobre znajomosci jezyka niemieckiego w mowie i pismie (warunek konieczny)
- doswiadczenie zawodowe w branzy posrednictwa pracy
- znajomosci w ekonomi przedsiebiorstwa
- bardzo dobre znajomosci...
[więcej]
0.00 PLN
Osoba do obrotu nieruchomościami-poznań
Firma zatrudni na samodzielne stanowisko osobę z praktyką do obsługi inwestycji gruntowo-budowlanych nieruchomości z pełnym prowadzeniem dokumentacji i znajomością gospodarki nieruchomościami.
Pełen etat,...
[więcej]
0.00 PLN