MANAGER/KOORDYNATOR ds. Obsługi Klienta
MANAGER/KOORDYNATOR ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków i wymagania:
- obsługa i współpraca z Klientem
- dobór najlepszego rozwiązania dla Klienta
- godne reprezentowanie firmy
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- realizacja celów sprzedażowych przez aktywne i efektywne zarządzanie zespołem
- wysokie umiejętności interpersonalne
- samodzielność w działaniu
Zapewniamy:
- przyjazną atmosferę pracy
- poszerzanie wiedzy zawodowych przez szkolenia
- atrakcyjny system wynagrodzeń początkowych do 5000zł+premie
- możliwość awansów
CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail: dzial.rekrutacji@wp.pl kom.:501686265
Zobacz również:
Rzeźnik, wykrawacz drobiowy, Niemcy – 7 osób od zaraz !
Poszukujemy mężczyzn zainteresowanych podjęciem pracy przy rozbiorze i wykrawaniu drobiu w Ertingen (okolice Norymbergii)
Wymagania:
- Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność pracy w...
[więcej]
0.00 PLN
Doradca kredytowy
Getin Noble Bank SA poszukuje kandydatów / kandydatek
gotowych do podjęcia współpracy w oparciu o działalność gospodarczą na stanowisku:
1.Doradca Klienta ds. sprzedaży kredytów hipotecznych
2.Doradca...
[więcej]
0.00 PLN
Praca przy opiece niemcy
Poszukujemy opiekunek do osób starszych w Niemczech i Austrii.
Oferujemy wynagrodzenie od 850 do 950 euro miesięcznie(w zależności od oferty, kwalifikacji i znajomości języka niemieckiego. Zapewnione...
[więcej]
0.00 PLN
Zatrudnię Elektryka
Zatrudnię samodzielnego Elektryka- praca w Warszawie i okolicach. Branża budowlana- remonty, wykończenia, biurowce. Uprawnienia nie są wymagane, doświadczenie niezbędne. Proszę o kontakt pod nr tel. 694 861...
[więcej]
0.00 PLN
Cieśla od zaraz
Cieśla od zaraz
szalunkowego ze znajomością j. obcego (niem. lub ang.) oraz umiejętnością czytania planów. CV + LM proszę wysyłać na biuro@regess.eu
[więcej]
0.00 PLN