MANAGER/KOORDYNATOR ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków i wymagania:
- obsługa i współpraca z Klientem
- dobór najlepszego rozwiązania dla Klienta
- godne reprezentowanie firmy
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- realizacja celów sprzedażowych przez aktywne i efektywne zarządzanie
zespołem
- wysokie umiejętności interpersonalne
- samodzielność w działaniu
Zapewniamy:
- przyjazną atmosferę pracy
- poszerzanie wiedzy zawodowych przez szkolenia
- atrakcyjny system wynagrodzeń początkowych do 5000zł+premie
- możliwość awansów
Zobacz również:
Spawacz drutem proszkowym 137
Omega Resource Group plc S.A. jest brytyjską firmą rekrutacyjną, posiadającą kilka oddziałów w Wielkiej Brytanii oraz polski oddział w Warszawie. Zajmujemy się rekrutacją pracowników na wszystkich...
[więcej]
0.00 PLN
Kucharz - pilnie! - Wielka Brytania
Oferta skierowana do wszystkich osób zainteresowanych wyjazdem do Wielkiej Brytanii i płatnymi praktykami na stanowisku kucharza.
CO OFERUJEMY?
- pracę w najlepszych restauracjach oraz hotelach na terenie...
[więcej]
0.00 PLN
Pracownik magazynu odzieżowego
Miejsce pracy:
-Wielka Brytania, Sheffield
Opis:
Naszym Klientem jest duża brytyjska firma zajmująca się dystrybucją odzieży światowej marki. W chwili obecnej, w związku z sezonowym wzrostem potrzeb...
[więcej]
0.00 PLN
Lakiernik -szwecja
Zatrudnie lakiernkow samochodowych do lat 40-tu,profesjonalistow z doswiadczeniem z bazami wodnymi do pracy w Szwecji.Prosze kontaktowac sie pod nr.tel.004686521113 lub meil. info@auto-city.se
[więcej]
0.00 PLN
PRZEDSTAWICIEL REGIONALNY POSZUKIWANY
PJK GRUPA – Jesteśmy wiodącym na ryku polskim producentem urządzeń pocztowych - produktów najwyższej jakości, wykonanych według najnowszych technologii. Poszukujemy osób, które swoją pracą i...
[więcej]
0.00 PLN